Sumak geçmiş olsun Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip eylesin tatlım. Ben yaşamadım ama ark ım yaşadı plesanta yaşlanması mı falan deniyormuş sanırım plesanta ile alakalı ise durumun beslemiyor ve bebek gelişmiyor doktor ona göre müdahale edip doğum gerçekleştiriyor. Ark İn plesantası ip gibi kalmış demişti.