6 hafta 7 günlük gebeyim bugün özel bir doktora gittim kalp atışı için gebelik kesenin etrafı kanlanmış sağlıklı bir gebelik değil kalp atışı da yok dedi umut tamamen sıfır dedi düşük engelleyici hapı da kes dedi düşsün diye bende çok pahalı ama çok güvendiğim bir doktor vardı ona gittim o doktor gebelik kesesinde evet kanlanmış ama kese çok da sağlıksız durmuyor dedi ve 5 hafta 5 günlüksün şuan dedi haftaya kadar günü var dedi 8 hafta oluyor son adetime göre haftaya gideceğim 8 haftalık olacak. bana dua edin kalp atışı olsun sağlıklı bir şekilde olsun diye 🙏 benim durumumu yaşayan çevresinde yaşayan var mı