Ozlemsiii34 Kızlar 34 haftalık hamileyim, Esila ve Selinay ismi arasında kararsız kaldım. Önerilerinize açığım ve fikir almak istiyorum yardımcı olur musunuz ♥️😍😊😊
kadifemsii Ozlemsiii34 selinay daha bi hoş geldi bana. Kızımın adı hayal şimdi 2. Yi bekliyoruz mahur koyacağız belki beğenirsiniz🌸
Ozlemsiii34 Elcintoytekin yalnız bizde ilk önce anlamdan dolayı esila istedik ancak detaylı araştırdım esila isminin bi anlamı yok. Kuramda geçiyor diye düşünürken kuranda geçen ayette asila olarak geçiyor ondna dolayı değiştirme kararı aldım
Elcintoytekin Ozlemsiii34 Ben araştırdığım da akşam ezanı ile sabah arasında geçen süre de geçiyor 25 çi ayet ye geçiyor hani anlamak ise de sabah akşam rabbini an diye geçiyor
Ayzetuka Ozlemsiii34 selinay daha güzel bence esila çok popüler oldu bu ara çok koyan var benim kızımın adı Güneş Kalben olacak fikir olsun ☀️💛🤗
Ozlemsiii34 Elcintoytekin işte insan süresinin 25. Ayetini Türkçe okunuşu ve anlamı ile araştırırsan Google’dan göreceksin canım esila olarak değil ayette asila olarak geçiyor. Yani esilanın kelime olarakta kuranda da geçmediğini anlamsız bir isim olduğunu göreceksin bundan dolayı koymaktan vazgeçtik açıkçası çünkü işimin anlamı çok önemli 🙏🏻☺️