EsraBu Bebek4545 bende çok korkmuştum ağrım olmaya başlamıştı artık stresten ama bişeyi yokmuş çok şükür Allah hepimizin bebekleri sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
MMmerve_ EsraBu sukur canım aynen tatlı ye soluna yat demıstımya yap bunu yorgunluktan hareketlılıktende hıssetmemıs olabilirsin
Oyilmaz Gözünüz Aydın iyiymiş, ben de iki gündür çok yürüdüm pilates de yapıyorum gün içinde hareketini hissedemiyorum o nedenle eve gelince başlıyor hareket Allah tüm bebişleri korusun