Kuzeys_mom ya benide eltim aradı söyledi hani devlet hastanesinde yararlanıyorum zaten ama özel hastane bilmiyorduk.6.000 yüksek bi mevla sigortasız.4.000 ödesek bile kardır yani. 6.000tlylede kalmıyoruz illa birşeyler çıkarıyorlar. Pazartesi doğuma giricem bakalım ne dicekler