Sema_hysz Kızlar normalde çok ağrılı hamilelik geçirdim 34. Haftamdan sonra bugün sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum acaba doğurcakmıyım😅
Hulya_sen Sema_hysz kız allah seni🤣🤣sende bende bir an önce kavuşmak istiyoruz valla bende kendi kendime diyorumki bir an önce sancım tutsada gitsem hastaneye😀😀1cm açıklıkla hafif sancılarla bekliyorum bakalm
Seraykrblt Sema_hysz 33 haftadayım bu bana da oluyor ya bazen hiç yokmuş gibi kuş gibi kalkıyorum yataktan değişik bişey korkuyorum da 🤣🤣🤣
Sema_hysz Hulya_sen bendede sancı var açılma yok ya😅 bakalım evde herşey yapıyorum bu açılmayı nasıl yapıcam ya egzersiz falan bebek bas aşaği dönmüş hatta karnımda baya inmiş kanalda yani ama açılma yok
Hulya_sen Sema_hysz ben bugunden itibaren hurma yemeye başlicam canım bide ahududu yaprağı çayını çok öneriyolar eger fayda görmezsem ona başlicam bugun de valla gelsinde bayaga eğildim kalktm inşallah faydası olmuştur🙃sende bunları dene inşallah faydası olur