Kbra240 Kizlar pozitif çıktı çok korkuyorum dua edin bebisle bana lütfen şu an ambulans geliyor almaya hastaneye yatısim yapilacak
Kamumu Kbra240 Allah şifa versin canım. Korkma. içini ferah tut ki kendini çabuk toparla. Aşı yapmışmıdın
Loveis16 Kbra240 Allah yardımcın olsun durumun kötü mü neden hastaneye gidiyorsun canım. İnşallah sağ Salim çıkarsınız moralini çok yüksek tutman gerekiyor
hdyogz Kbra240 Rabbim şifa versin inşaallah 🤲🏻 hayırlısıyla atlatırsın sana da bebeğine de bişi olmadan inşaallah 🤲🏻🤲🏻
Kbra240 Loveis16 evet canım kötüydüm baya şimdi biraz iyiyim evime yollarmisiniz burda daha kötü oluyorum dedim eve geçicem şimdi