esmerbomba Kızlar tam 15 haftalık hamileyim ama daha hiçbir hareket hissetmiyorum sizce normal mi ne zaman hissederim 2.gebelık bu arada
Belacivciv esmerbomba Normal endişelenmeyin hemen, 18den sonra hissedebilirsiniz zaten kişiden kişiye göre değişiyor illa şu zaman hissedeceksiniz diye bi şey yok😊
mucizegebelik6 esmerbomba 13 haftaligim sanki kasklarimda damar atar gibi seyirmeler oluyo bebise yoruyorum 😀
Mehmet_Elif06 Üçüncü gebelik 19.haftadayım yeni yeni kıpırtı hissediyorum sizinki daha erken Rabbim sağlıklı almayı nasip etsin hepimize 🤲
Elifinannesii_ Ben ilk 16. haftada pıt pıt şeklinde hissetmiştim. Herkesin gebeliği bir değil ilerleyen zamanlarda hissedersiniz telaş yapmayın. 🌸
esmerbomba prensesafra1_ sanırım dediniz gibi erken sağlık olsun ilerleyen zamanlarda hissederim insaallah ☺️