Sametnida canım benimde şuan pozitif eşim ilk gün ateşlendi sadece biz üşüttü sandığımız için taylod içti ve kat kat giyinip battaniyeyle terledi. O gece serum takıldı ve şuan çok iyi sadece ilk gün kötü oldu biraz. Diğer günler grip bile değil gibiydi.