Elifggnc Ben depend aldım ama uzun gece orkid daha kullanışlıydı sezaryen olmama rağmen. Zaten hastane de veriyor size hasta bezi.
İki takım pijama, çorap, hırka,terliğiniz olsun. 🥰
Bebek için 10lu hastane çıkışına gerek dahi yoktu olsun. 1 gece kalacaksanız yeter iki gece kalacaksanız eğer 3 takım bebek için alın iç zıbında koyun ve bebeğe çorap koyun mutlaka patikli alt da giydirseniz üşüyor ayakları kan dolaşımından kaynaklı bizim hemşiremiz giydirin demişti içinden. Bebek için battaniyeniz olsun kışsa kalın battaniye.
Ben hastane çıkışı yerine şapkalı kendinden eldivenli takımlardan koyucam 4 tane fazla olsun az olmasın. 25-30 tane bez koyun bebek için. Ağız mendilide koyun. Islak mendil bebek pamuğu neyle temizlicekseniz onuda koyun. Refakatcinize kıyafet koyun biz unutmuştuk 😂