sedacelikss Merhabalar hepimizin aşı ile ilgili aklı karışık,yardımcı olabilir belki diye bilimsel araştırmaları içeren güzel bi yazı dizisi paylaşıyorum sizinle ben inceleyince içim biraz rahatladı. 21. Ve 26.haftamda biontech oldum.
mucizegebelik6 sedacelikss evet Anıl hocanın bilimsel yaklaşımını bende gördüm Twitter da. Gebelikte yapılan aşının fetuse bi zararı olmadigini da açıklıyor. Bende asi karşıtıyım ama 20. Haftamı bekliyorum olucam asimi bebeğim ve kendim için
sedacelikss mucizegebelik6 sağlıkla atlatın inşallah, ben çok korkarak oldum ama iyi ki olmuşum diyorum şimdi🙏
Derin0712 sedacelikss ay insallah su covitten korktugum kadar biseyden korkmuyorm kizimda okula basladi her hafta hasta banada bulastirdi kardesine grip gibiyim korkuyorum acaba covitmiyim diye
sedacelikss Derin0712 değilsinizdir inşallah,korkmayın aşınızı da olmuşsunuz aşılı hamileler çok yüksek çoğunlukla grip gibi atlatıyor
sedacelikss mucizegebelik6 21. Hafta ve 26.haftada oldum şimdi 28 haftalık olacak bebeğim. İkincide ateş çıkar diye çok korkuyordum ikisinde de sadece baş ağrım oldu çok şükür
Derin0712 sedacelikss saolun insallah oyledir cocuk okula basladi baslayali bu ucuncu grip hepsinde biraz bas agrisi burun tıkanıklığı ile teyet gecti bu sefer biraz sarsti ki inanin daha onceden biri yanimda hapsirsa girip olur acillik olurdum cok hassas bunyem var kendimede iyi bakarim ama anlamıyorm sanirim asi nirmal griptende biraz koruyor