Zub34 yaa kesınlıkle bendede oyle daha once kasıklarımda oluyordu ama resmen 3 gundur bel agrısı yasıyorum yarım saat ayakta kalsam belim koparcasına agrıyor tabı yıne ara ara kasık agrılarım devam edıyor ( en basından berı kasık agrılarım var ) İnsAllah hep boyle devam etmez