Hanımlar merhabalar 28 haftalık gebeyim ayrintilida çıkmadı şeker yüklemede cikmadi 25. Haftada suyum sınırın üstünde denildi. Bikac doktora perinotoga prof gittim hepsi aynı ölçtü şeker testi temiz ama yinede bir haftalık ölçüm başlattı. Erken doğum riskin var denildi. Su fazla bebek hareketli kordonu dolayabilir denildi ve solda çentik varmış damarda. Başına gelen varmı aşırı korkuyorum henüz bir kiloydu en son gittiğimde. 😔😭😭