Buraya panik atak hastası olarak yazmak istedim. Benim gibi bi cok insan vardır cok iyi bilirim nasıl bisey olduğunu. Her akşam haberlerde sosyal medyada orda burda kötü haberler ölümler hamile ölümleri arttı vs. Görmek istemedikçe karşıma çıkıyor. Allah aşkına biraz da iyi şeyler yazalım olmaz mi ? Mesela son haftalarında olup atlatanlar da yazsın hamileliğin her döneminde gecirenler yazsın. Umut olalım kaç kişi pozitif vardır hamile o psikoloji o kadar kötü ki Rabbim kimseye yaşatmasın hepimizi korusun. Tez zaman da bitsin insallah 🙏