Aselinkooo Kız mı 🤣 pek anlamam his sadece. Bende 12 haftalık bilmiyorum demedi de bişey. Sizin belli mi yoksa nekadar lık burda
Aselinkooo Elifekrem25 çatlamaya başlıyor olabilir ilkinde bende çok erken çatladım şimdiden nemlendiririn bebe yağıyla kremlerle. Çatladıkca kaşınma şiddeti artıyor canım malesef
Aselinkooo mucizegebelik6 Bbtaan teşekkür ederim hanımlar😊 Bir kızım var içimden geçen erkek. Rabbim hayırlısını versin inşallah
Aselinkooo Elifekrem25 hiç belli olmaz tüm çatlaklarım 4. Yada 5.aylıkken oldu. Sonrasında korumaya çalıştım ama giden gitti yani baya çatladım.