Kızlar merhaba, ya yeni doktordan geldim çok korkuttu beni. 37+1 hamileyim bebeğin karın çevresi 3 hafta gerideymiş kilosu da 2700 imiş. Nst’ye girdim sancım falan çıkmadı dooplerde de bebeğe giden kan akışında da sorun çıkmadı. Ama bebek 33-34 haftalık çıkıyor. Doktor şuan bir sorun yok 1 hafta daha bekleyelim hergün nst ye gir dedi. Şimdi bir sorun olsaydı hemen yarın sezeryana alırdım dedi, bir an çok korktum hem ilk hamileliğim. Napmalıyım aranızda benim gibi olupta normal doğum yapan var mı yada sezeryan olupta sonrasında nasıl ilerlediniz. Bebek kilo aldı mı, yoğun bakıma küveze girdi mi? Doğumdan sonraki süreciniz nasıl oldu.
Lütfen görenler cevap yazabilirler mi ne yapmalıyım, korkuyorum ve üzülüyorum kızımın bel çevresi gelişmemiş diye😢