seval08 narmin96 Ben yogaya yavaştan başladım diğerlerine de 36 . 37. Haftalarda yapmayı düşünüyorum tabiki doktoruma sorarak yapacağım yürüyüşte yapıyorum 😊 şuan için kendimi çok zorlamiyorum ama hareketsiz kalmakta istemiyorum
1anneadayiii Akoalalover 38. Haftada başladım 39 +4 te doğum yaptim canim doğumun guzel geçti çok şükür
ASL93 Kaderx evett ultrasonda 3500 cıkıyordu ama doktor hep diyordu göbegin cok cıktı daha fazlası var,bi doğdu şok olduk :) suanda da ayından ileride yine masaallah anne babada iri olunca böyle oluyor demekki😊
Kaderx ASL93 hım bizde irilik yok cnm anne babada 🤣 yani sen 4kusurat kilo ile normal doğum yaptin He ,☺️
Bilecik11 Berivan072 doğum hazırlık kitapları ve online eğitimler var bence onlara başvurun çünkü neyle karşılaşacağınız ne yapmanız gerektiğini uzmanlardan öğrenmelisiniz. Her doğum bir değildir 💜