Senemm06 ben ilk doğumu orda yaptım şimdi ikinciye de baştan beri oraya gidiyorum. Fakat doktor ismi veremem çünkü yerine hep asistanları bakıyor. Doğumda artık hangisi denk gelirse. Özel olarak doktor isteniyor mu bilmem. Ama ben çok memnunum odalar tek kişilik sadece 2 odası 2 kişilikmiş o da şansımıza doğum zamanı kalabalık olur olmaz mı bilmem. İlgi alaka çok güzel sadece ayrıntılı ultrason yok. Bebek yoğun bakım olması en iyi yanı. Kadın doğum katına erkek almıyorlar kontrole giderken de birden fazla kişi ile gitmeyin yine korona sebebiyle fazla kişileri dışarı çıkarıyorlar katta kalabalık olmasına izin vermiyorlar.