Seyhansevgi 39+2 muayeneye gittim. Doktorum haftaya randevu al bebek kanala dahi inmemiş dedi. Nstde sancı yok, rahimde kasılma yok. Sabah 10da gittiğim muayenenin akşamı regl sancısı gibi sancım var hayırdır diye gittim. 3 cm açılma doğum başlamış dendi. 3 saatte 8 cm oldu doğumhaneye giderken dua ediyordum. Sonunda doğurdum ve bebek kanalda değildi :)