Kızlar regl ye 9 gün var bugun sabah tahlik yaparken doktor beta hcg de istemiş. Sonuç söylerken gebelik de yok dedi sonuca baktım 0.22 yazıyor. Daha önce de test verirdim hep <100 çıkardı ilk kez bu değeri görüyorum. Gebe olduğumu da dusunuyorum belirti var ama tahlil istemek için erken diye gitmemiştim. Değeri düşük olup hamile kaşan varsa yazabilir mi ?