Sdtcnts herkeste farklı oluyor benim sağ göğüsümden 35.haftamda damla damla gelmişti 36.haftam da da sol göğüsümden de geldi dün her iki göğüsümden de sızıntı şeklinde geliyor şükür 🙏 ama doğumdan sonra geliyor genelde erken gelmesi önemli değil doğumdan sonra gelmesi önemli doğumdan sonra bile gelmese de yardımcı oluyorlar inşallah hepimizin bol bol sütü olur bebişlerde doya doya emerler strese girmeyin herşeyin çaresi var içiniz rahat olsun 🙏