Senayyaprak33 Merhaba anneler şehir Hastanesi’n’de çatı muayenesi için çağırıyorlar değil mi yani baktılar mi normal doğum yapan annelere
arzubldk Senayyaprak33 ben sezaryen oldum ama kontrole gittiğim zaman sorduğumda biz yapmıyoruz dediler
DILOS06 Senayyaprak33 çatı muaynesi alttan muayne mi oluyor ben de sehir hastanesine gidiyorum da merak ediyorum kacıncı haftada yapılıyor diye