offlineanne Canlarım bacılarım benim bu bebem niye kubbeleşiyo canımı yakıyo, kubbeleşince hareketi de azalıyo böyle titriyo gibi hareket edilo azıcık niye böyle acaba? Korkuyorum bişey olur diye randevuma daha 18 gün var😣😣😣😣😣
Drydgs offlineanne Kuzu benim oğlan da öyle doktor normal dedi sırtını dayıyor yer açmaya çalışıyor günde 10 kez normlamis uzun süren ağrı yaparsa gel dedi benim doktorum
Hilal-95 offlineanne kubbeleşmek ne kız🤣🤣 benımki poposunu sırtını dayıyo sürekli 🤦🏻♀️ Taş gibi yapıyo kendını sanıyelık hafif ovuyorum hatta nts bağlanırkende popoyu itti kızlar vardı yeni öğreniyodu nasıl güldüler 🤣 eldıven takıp karnımı sevmek istediler geriliyo durmadan kaburgama batıyo resmen 😄
mathildaa offlineanne canim o rahmin kasilmasi sanirim. Ben dr a kontrole gittiğimde 31+5 de karnim dediğin gibiydi ben bebek toplanıyor sanıyordum, rahim kasilmasiymis meğer magnezyum yazdi bol istirahat önerdi soluna yat oturma evde dedi
Aysell88 offlineanne aman allahım iki kere yaşadım 3. Benim ki sanki 20 kere o acıyla doğururdum acile gitsem bırakmazlar diye diye geçti ikisi de girmediğim yapmadığım hareket kalmamıştı
honeyland offlineanne 37 haftamdayım benim minişimde saglı sollu taş gibi oluyor sertleşiyor acaba doğum kanalına mı giriyor bu şekilde bilmem 🤷🏻♀️
mathildaa offlineanne valla yamuluyor, ortada toplanıyor, sivrilesiyor oluyo biseyler ben ben olmaktan ciktim 😂
offlineanne nevarneyokk yoruldum hakketen ya her gün yeni bir macera çıkarıyo bu bebiş 🤭😝 Allah razı olsun teşekkür ederim ❤️
nevarneyokk offlineanne Ne demek ❤️ muhtemelen ayaktayken oluyordur oturun ya da yatın kısa sürer , önemli olanda o. Hafta büyüdükçe süresi aratacak 🥰
Hilal-95 offlineanne yaa yukrı doğru çok basıyodur benm tam sağ göğüsümün altıda yoplıuo popoyu bazende ayaklarını boşluğuma itiyo ozman acıyor