Erol 2609nrgl ikinci çizgi gözüküyor tekrar yap kafan karısmasın beş dakika bekleyin diyor ben bekledim ikinci bebegım de sevındım cıkmadı bir saat sonra cıktı belirginlik bir haftalık hamilemisim
Rojbin27 2609nrgl canim suan maalesef çok sakın moralını bozma sen hiç stress yapma Allah nasıp ederse olur merak etme
Karkubra27 2609nrgl yoktur canım göremedim ben kuruma cizgisidir çünkü bu çizgiler zamanında beni çok yanilti silik bile olsa en azından hemen çıkması lazım bide pembe olması lazım giriye kaciyorsa rengi yoktur kesinlikle
gbyalcin 2609nrgl valla canım bilemedim ki bi tekrarla bakalım çizgi belirginleşirse doktora gidersiniz. Ya da isterseniz direk kan verin daha garanti çünkü
2609nrgl gbyalcin qy hafta sonuna girdik oldugim yerde de hastane yok yürünecek mesafede pazartesiye kaldı sağlık ocagi almaz bugün
Bydbknn 2609nrgl Canım hayırlı olsun.. bendede böyleydi sabah ilk idrarla ertesi gün hemen tekrar yaptım. Ama bu seferki net çizgiydi. Emin olmak için hcg değerine baktırmalısın
gbyalcin 2609nrgl benimki de hafta sonuna gelmişti 🤦🏼♀️ eşim işte, kız kardeşim gelmişti hastaneye götürmeye. İki gün içinde iyice yükselir değer 🤭🤭