Arkadaşlar size bisey sorucam biz bi ikinci el sitesinden bebek arabasi aldik hic kullanılmamıştı lastikleri bile şişirmemişti bugun şişirdik kizimla hastaneye gittik herseyi cok guzel arabanın ama tekerleklerinde bir sorun var sanırım saga sola dönmüyor mahf oldum gidip gelene kadar hic yaşayan varmı düz yolda cok rahat ama saga sola dönüş yok yardimci olur musunuz