Bu sabah doktorum 4 cm açılma ile geri gönderdi sancım yoktu. Olursa gel olmazsa pazartesi kontrole gel dedi. Nişan 3-4 gündür geliyor yoğun bir şekilde. Ağrım başladı ama dayanılmicak kadar değil. Gelip geçiyor. 10-15 dk da bir gibi. Bel-kasık-çatı ağrısı var. Daha sık ve şiddetli olmasını mı beklesem şimdi gitsem mi bilemedim. Kaç gündür geri gönderiliyorum