Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar ben bugun cildirmak uzereyim ne olur akil vrin fikir verin bugun az agrim vardi sehir hastanesine gittim sira coktu randevusuz dum hemen ozeldeki doktoruma gittim hastanede bana suyun gelmis acilman var minik sancıların çıkmış dedi hemen doğuma alalim dediler bende biraz daha düşünüp doncem dedim sonra şehir hastanesine gittim gitmez olaydim gene altan muayene edildim az kanamma oldu nstye bagladi sancin yok suyun yok acilmam 1cm dedi nasl doguma alcaklarmis biseyin yok git dedi zaten bebek küçük kuvez yok suratima dahi bakmadi ya çıldırmak uzereyim ne yapacağım kime gdicem kime guveneyim bu arada sezryan ilk dogumm 34+6haftaligiz