Gulayteke Olur tabi ben hamile kalmadan önce ciddi içiyodum fazla içiyodum ailemi kaybettikten sonra daha da çok içmeye başlamıştım ama şuan hamileym hamile oldgmu duyar duymaz bıraktım
Zor oluyor canın istyor tabiki ama bebeğinin sağlığı çok daha önemli düşüklere hastalıklara erken doğuma vs hep neden oluyor
Bence bırakmalısın doğur dogurduktan sonra az az icersin