sumlifee calikusu_03 bu hafta için gayet iyi bir kilo moralini bozma, benim 37+1 de 3000 Gr di ve doktor ileriden gidiyor dedi
feyzaa34 calikusu_03 ben 2 sene önce 37 de 2.600 doğurdum şimdi kendileri 2 yaşında 14 kg bir abla adayı😍 Lütfen kiloya takılmayın…
calikusu_03 Kızlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınızı beğendim ama bi sıkıntı var herhalde gözükmüyor .
Bankacianne48 calikusu_03 37+2 de ilk bebeğim 3330 doğdu ikinci 37+6 da 3300 doğdu gayet iyiydi yani bnce bu haftalarda normal daha doğmamış bile doğana kadar alir
Bebi1307 Benim kızım doğduğunda 2950 grdı. Bence gayet iyi kilosu. Kızım hiç de öyle zayıf cılız olmadı adı tostostu hep 😀