Aşağı yukarı benim de sizinle aynı. Ben ekstra üşürsem giyerim diye hırka da koydum. bir de hastane nevresimi içime sinmez diye nevresim takımı da koydum ekstra. Bir de maske ve dezenkeftan koydum. Size de Öneri olsun. Ben de sizden ilham alarak gece pedi de koyayım bir de temizleme pamuğu gerek olmaz diye düşündüm onu da koyayım. Sağlıcakla doğsun☺️