Kadereymn al canım almadan napcan 3-6 kocaman bebek oluyor yeni doğduğunda heryerleri minicik oluyor 😅 bebeğin gelişimine göre tabi kaç kilo doğduğunda önemli ama büyük hep hediye geliyor zaten ben 0-3 özellikle tulumu çok almıştım yaklaşık bir 15 takımı vardı toplamda annemgil kaynanamgil falanda aldı 3-6 da aynı gene ve aylarca giydi 3 ay dedimi atmadım kenara 1 kaç ay daha giydi öyle yeni doğduğunda yenidoğanda aldan bol geliyor çünkü sen al gene çuval gibi olmasın