Merhaba herkese. Ben bugun ilk kez hastaneye gittim. Doktor her şeyin normal olduğunu söyledi. Kese içindeki bir noktanın bebek oldugunu, kesenin de 5 mm çapında olduğunu söyledi. Netten baktım 5. Haftada ortalama 8mm ve 10 mm arasındadır diyor. 5. Haftadasinda olan gebe arkadaşlarım sizlerde durum nasıl?