Yagmur2727 doktorunuzun uygun gördüğü her şeyi kullanın lütfen, ablamda gebelik şekeri çıkmıştı. İnsülinlik durumu yoktu ama diyetle takipteydi, doktor ona şekerin ihmal edilmemesi gereken bir durum olduğunu anlatmıştı çok iyi hatırlıyorum söylediklerini bile dün gibi aklımda. Allah şifa versin, haftam gelince ben de hemen yaptıracağım yükleme, eğer böyle bir sorun varsa doktorun her dediğiini harfiyen uygularım