Ufuk Mecburi olunca oluyor canım yani bebek tersse yada kilolu ise doğumu gecikmişse yapıyorlar herşey normalse yapmıyorlar benim ilk doğumun herşey normaldi doğuma alındım bekleme olmasında sancın falan gitti açılmak 2 cm di ama korkudanmıdır nedir şancı falan kalamadı doktorlar gelip gidip bakıyorlar yok sonra doktor geldi sezeryana alacağız seni dedi o sırada bebegi mi düşündüm ve sezeryansa olsun tamam dedim