Çok zaman olmuş yazılalı ama benim gibi merak edip bakan olur belki diye yazmak istedim. Bugün doktorum alttan muayenede sıyırma işlemi yaptı. 39+4 haftalık gebeyim, bebeğin bası tam oturmuş,biraz açılmam var ama rahimde yumuşama yokmuş . Doktorumun dediği rahimi sancı yumuşatacak o yüzden sıyırma yapıyorum dedi. Bu arada doğumum da hemen olmayacak bir aksılık olmazsa. İşlem sırasında rahatsız oldum tabı ama agrı olmadı ;öncesinde iki normal doğum yaptım ondan dolayı mı agtım olmadı bılemıyorum