Merhabalar,
Bugün muayenem vardı doktor bebeğin kanala girmesi gerektiğini hala girmediğini söyledi. 1,5 cm açılmam var hiç ilerlememiş eğer pazartesiye de ilerlemezse bebeğin kilosundan dolayı ne yazık ki sezeryan olcak. Normal doğum olmasını çok istiyordum. kanala inmesi ve açıklık olması için tavsiyelerinizi bekliyorum, çok moralim bozuldu hep normal doğuma hazırlamıştım kendimi 😓