Ceysii01 Mom6272 atıs hizini hic sormadim ne devlet ne özeldede söylemediler hiç ama bildim kadariyla normal bizimkinden cok daha hizli attini okumustum bu zamanlarda
sinemcansenturk Mom6272 benim ilk kalp atışı 169 çıktı 8 haftalık falandı sanırım hiç bir sorun yok 5. Aya giriyoruz internetteki her şeye çok takılma doktorumda normal olduğunu söyledi
Mom6272 Ceysii01 internetten bakınca 140-160 arası yazıyo biraz tedirgin oldum doktor da hic bisey söylemedi
Ceysii01 Mom6272 internette hersey icin bi ortalama veriliyo ama herkesde ayni olmaz internete cok takilma