Nemusto Kızlar merhaba Doktor vermişti 7 gün fitil olarak kullandım.34+6 haftalıgım.bunu kullandıktsn sonra sarı yeşil akıntı gelmeye devam etti sabah akşam.Yaşayan var mı? Biteli iki gün oldu bıgün yine geldi.
Ebusss1 Nemusto ben kullandım akıntım devam etti hala yani benm enfeksiyonum mantarım kronik gibi bişey hiç azalmıyor bana faydası olmamıştı inşallah size olur
Busranurtopal Nemusto akıntınız geçti mi acaba? Ben 4.gündeyim bugün daha çok geldi akıntım. Normal bi bilmiyorum sarı sarı geliyor
Nemusto Ebusss1 bende kaşıntı vs yoktu sadece alttan baktı akıntı için veriyorum dedi.Ama ondan sonra akıntı arttı bende tam tersi🙄
BrcKsaYldrm Nemusto ben de dün başladım kullanmaya. 36+4 üm şuan. Benim akıntım da arttı ama doktor artacağını söylemişti. Bu şekilde temizliyormuş fitil.☺️
Busranurtopal Ben de şu an kullanıyorum. Kullanırken akıntının artması normalmiş. Bittikten sonra akıntılar azalacak dedi doktorum
BrcKsaYldrm Busranurtopal siz de zorlanıyor musunuz fitili koyarken? Diğer fitiller gibi kaygan bir yapısı yok istediğim gibi derine gitmiyor. 🥴