Kubraygun_ Arkadaşlar merhaba 9 haftalık hamileyim 15 kasımda 2’Li tarama testi yaptırabileceğimi söyledi doktor bu kendi isteğinle oluyormuş istemiyorsan yaptırmayabilirsin dedi yaptıran var mı aranızda?
Yagmurgel2020 Kubraygun_ ben yaptırdım bi tek kan veriyoruz zaten bide ense kalınlığına bakılıyor ultrasonda
Selmabuglem Kubraygun_ ilk hamileligimde yaptirmadim kızım 10 aylık ikinci hamileliğim 10+2 yim bilmiyorum yaptırmam sanırsam ilk hamileligimde yaptirmadim çok şükür bı sıkıntı cikmadi
mucizegebelik6 Kubraygun_ Arkadaşlar 12. Haftaki muayene de burun kemiği ve ense kalınlığı normalse bence yaptırmaya gerek yok cunku bu dediklerim önemli. Ha şöyle de bisi var ben yeni yaptırdım test sonucumu bugun elime aldım cok şükür bisi çıkmadı bende yaptirmicaktim ama doğum paketimde olduğu icin yaptırdım
NeslihanKarabulut Benide 3 hafta sonra çağırdı ikili test için ama yaptırır miyim bilemiyorum araştırma aşamasındayım
Kubraygun_ mucizegebelik6 aslında doktor yaptır illa ki demedi ama yaptırmanı isterim dedi bende hemşireyim zaten çalıştığım hastanede baktırıcam benim için çok sorun yok aslında yaptırmayı düşünüyorum