Hicret44 33.haftamdayim ozellikle sabahlari sag elim cok agriyor 1 haftadir.bu durumu yasayan varmi acaba
Eminefuat Hicret44 36. Haftanın içindeyim benim de 33. Haftadan beri sağ elim ve sağ elimin serçe parmağı özellikle çok ağrı yapıyo ama sebebi nedir bilmiyorum 😕
Ayzey Hicret44 Ben 28. Haftamdayım 2 aydır oluyor bana. Parmaklarımın eklemleri ağrıyor birde ayak tabanlarım.
Pelvan Bennn 😟 zaten 28den beri oluyordu sabh kalktigimda ellerimde ve ayaklarimda oluyordu ama simdi gun boyunca ellerim parmaklarimin eklemleri cok agrio kapatip acamiyorum
Yurda44 Aynen ya benim de çok ağrıyo hatta bgn bacaklarıma kadar vurdu sabah kalktım sanki bi yük tasimisim geceden o derece ağrıyo
kymkkymk2106 Hicret44 bennn asla parmaklarımı kapatamıorm bile sabahları doktoruma sordm magnezyumdandr dedi çok rahatsz edici ama😔
Hicret44 kymkkymk2106 aslinda uzun sure magnezyum da kullandm ama bıraktm sanrm tekrar baslamak gerekiyor
Hicret44 Ben tek degilmisim .sisligi geçtim artik agri beni mahvediyor.sebze falan dograyamiyorum biseyi tutarken zorlaniyorum.bunu doktora soran varmi aranizda kzlar?
Rabia1511 Hicret44 Benimde ellerim özellikle bileklerim çok agrıyordu geceleri uyutmuyordu agrıdan karpeltünel sendromu doktoruna soyle bileklik faln veriyorlar rahatlatıyormuş