Nurea ara ara ictim bnde. 12 hafta da tamamen bıraktım. Gunde 1 yada 2 yi gecmedi. Bazen hic icmedim bulantim cok oldugu zaman zaten icilmiyor ve zamanla tiskiniliyo. 12 haftaya kadar bagimli oldugum icin icme istegi geliyordu ve tiskinince içme istegi gecti. Oyle bir anda birakilmiyor malesef. Kendine bir duzen ciz yemekten sonra 1 tane icme gibi. Sonra birakirsin zamanla ve her icisinde bebegine zarar verdiğini, onun hayatini tehlikeye attigini dusundugun zaman birakiyorsun ve icesin gelmiyor. Sadece bagimli oldugun icin iciyorsun. Oda zamanla gecer