Berraeva rsm_0026 Benim kizimda vardı makatinda darlık ve 15 günlük falandı çocuk doktoru fareketti çocuk cerrahisine gittim. Demir buji ile kendi önce bi bakti darlık olduğunu söyledi kremler verdi onları kullandım çünkü darliktan ötürü makati çatlamışto. 1 hafta sonra tekrar gittik yine buji ile açma yaptı şu iyi çok şükür. Eğer darlık çok fazlaysa evde kendiniz bujilerle tedavi ediyorsunuz bizimki çok çok dar olmadığı için doktor kendisi tedavi etti
ikiprensesannesii rsm_0026 benim kizimda ayniydi ve 4 aya kadr cocuga gaz sancisi diyip gnderdiler sonra prof. Bi doktora gotrdk bize jel gbi bisy verdi eldivenle poposuna masaj yapmami soyledi o sekilde duzeldi cok zor bi donem Allah yardimcin olsun
Minoo01 rsm_0026 evet çocuk cerrahi doktoruna gitmiştik bunun için. Sünnet edilirken doğal yollar ile müdahale edildi. Şükür düzeldi. Kabızlığı da vardı bizimkinin onun içinde ilaç vs ve doğal yöntemler önerdi.
Berraeva Aselinkooo Çocuk doktorları kendisi farkediyo. Benim kizimda da vardı 15 günlüktü muaynesini yaparken makatina da baktı o şekilde farkedildi
ikikuzuannesi_18-21_ Aselinkooo doktora kontrole gidince bakıyorlar bebeğin heryerini bezini açıp poposuna falan bakarlar hep ne için götürürseniz götürün.
Aselinkooo Berraeva ikikuzuannesi_18-21_ rsm_0026 Teşekkür ederim cevaplarınız için 😍 bilmiyordum baktıklarını kıyafet falan çıkarttırıyorlar da orasına da bakıyorlar demekki hani varsa nasıl anlarım diye merak ettimm.
rsm_0026 Berraeva şuan kaç aylk peki me kadr sürdü bu durum peki bnm ki de doguştan böyle ama anlamıyorlardı birkaç doktora götrdm hep çatlak dediler ama bugün çock cerrahı darlık var dedi
ikikuzuannesi_18-21_ Aselinkooo tabi hepsi çok önemli bunların bende bilmiyordum götüre götüre öğrendik bizlerde 🙂
rsm_0026 Aselinkooo bnmde bebegme baktılar aslnda ama anlmmşlar bn doktora şikayetlerimi gidip söyledm yogunlaşınca farkına vardılar yoksa gaz sancısı vs diyorlardı
Fasulyeninannesi1 Yemin ederim dalga falan geciliyor sandim buji denince, her gun baska bir seye sasiriyorum burada. Ne zormus cocuk yetistirmek 😔 Allah sifa versin 🙏🙏🌸
Berraeva rsm_0026 Bizim doktor biraz iyiydi hemen farketti çocuk cerrahisine yönlendirdi. Biraz da ben söyledim benim kızım kakasını 4 5 günde yapiyodu bakınca anladı hemen cani acidigi için yapmiyo dedi. Şu an 2 buçuk aylık oldu. Buji işleminden sonra hemen düzeldi. Yani 2 hafta sürdü şu an çok şükür gazını da kakasını da rahatlıkla yapiyo çatlaklari da kremlerde geçti ama her altını acmamda pişik kremini de makatina sürüyorum doktorumun tavsiyesiyle çatlak oluşmasin diye
Aselinkooo rsm_0026 bende götürdüm birkaç kere pandemi diye kontrol bile etmedi ilaç verdi gönderdi kabızlık problemi vardı sürekli. Sonrasında da ben korktum götürmeye 2 yaşına giricek hala kabızlık devam ediyor. Öyle Bi problem vardı da farketmedim mi diye düşündüm. Ama hiç görmediğim bişey ayırt edemem ki. Öyle bir ihmale denk gelmemişizdir inşallah yoksa buladar zaman boşuna çekmiş oluruz
rsm_0026 Aselinkooo cnm böyle kırmızı et gibi kalça deliği afedersn bide kaka saatnde bi kriz gelio şiddetli bi aglama ayagını çekiyor filan taki yapana kadr snrasnda rahatlıo sancı varkende bi hırsla emme istegi oluyor kıtlıktan çkmş gibi mama meme emiyor anltmm yani
rsm_0026 Berraeva bnm 24 günlük 10 günden beri doktor gziorm bnm bbgm kçük acaba tedavisi için bu avantaj dglmidr
rsm_0026 Berraeva bnm günde bi defa kakasını ypıo ama bzm zorumuzla sıck su kompresi ypıorm masaj yag vs uyguluyorm ynede çatlıo aglmktan karnı şiş böyle
Berraeva rsm_0026 elbette ne kadar erken teşhis o kadar iyi oluyo benim kızım da 15 günlüktü o yüzden 2 haftada iyileşti. Ben özelde çocuk cerrahına götürmüştüm baya iyi bi doktor demişlerdi diye. Çünkü çocuk doktorum iyi bi çocuk cerrahi bul demisti sağolsun ondan 1 haftada iyi etti kızımı
rsm_0026 ikiprensesannesii amn cnm senn geç farkedlmş bnada gaz dedlr anne stnde gaz ne gezer 10 gnlk bbek ddm
rsm_0026 Minoo01 bnm kızımın kabızlıgı yok çok şkür sadece darlıktan yarım yapıyor kalan sancı ve agrı ypıomuş hangi hastanede yptnz bnm yaşadgm şehrde sadece ünv.hastanesnde buji varmş orasıda kalablk zor yer bulabldk
Berraeva rsm_0026 Ben de sıcak suya oturtuyodum iyileşene kadar darlık geçince inşallah o çatlak da gidiyo hiç merak etmeyin. Benim kızın karnı davul gibi oluyodu sürekli ikiniyodu ağlıyordu şimdi hiç problemi kalmadı çok şükür inşallah sizin de bi an evvel iyilesir
Minoo01 rsm_0026 özelde yaptırdık biz. İyi bir doktordu. Hem darlığına hemde kabızlığına sunduğu çözümler ile rahat ettik.