Kızlar 34 haftalığım sün doktor bebeğimin döndüğünü ve kafasının çok aşağıda olduğunu söyledi 28. Haftada ciğer geliştirici vurulmuştum zaten sancılarım var hissediyorum belime vuruyo kilosu haftasıyla uyumlu çok şükür doktor riskli haftaları geçtin Allah’ın izniyle dedi küveze ya girer kısa süreliğine yada hiç girmez dedi baskı var hissediyorum kendimde yakın gibi duruyo 2 hafta daha dursa çok güzel olcak ama işte nasip merak ettiğim bu haftada doğum yapan anneler bebekleriniz kaç kilo doğdu küveze girdi mi neler yaşadınız yardımcı olur musunuz