10+2 günlük hamileyim. 3 hafta çok mide bulantım vardı en çok sabahları kötüydüm.5 gün önce birden kesildi mide bulantım aşermem.Düşün riskim de var 1 aydır hep yatıyorum.Çok endişeliyim acaba bebeğin kalbi mi durdu diye düşünüp duruyorum.Böyle olan var mı?😞 Bebeğinin kalbi duranların böyle belirtileri kesildi mi acaba