HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Hamilelikte Kabızlığı Gideren Besinler!” başlıklı blog yazımız yayında! Hamilelikte Kabızlık Hakkında Bilinmesi Gerekenler Hamilelikte Kabızlığı Önleme Yolları! Hamilelikte Kabızlığa İyi Gelen Besinler! İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2021/10/22/hamilelikte-kabizligi-gideren-besinler/ Annelerimiz kabızlık sorunuyla nasıl baş ediyor?
Aryarya Ben de kabız olmak için bir öğünde mutlaka patates yiyorum. Karadut özü, armut, elma, kuru kayısı, kuru erik kabızlığa birebir. Ben bunlardan en ufak tükettiğimde bağırsaklar harıl harıl çalışıyor, yememeye çalışıyorum.
Hurukrt Banada doktorum bi şurup vermişti çok karnimi ağrıttı kullanamadım gebeliğin basından beri cekiyorum kabızlık problemini hiç bisey de ise yaramadı 30 haftamdayım.
minigimankara6- 4 haftalık hamileyim fakat ağustosun sonuna doğru hemoroid ameliyat olduğum için kabızla başım beladaydı suyu fazla tüketerek atlatmıştım ama bu yeni gebeliğimde 3 günün sonunda maff etti beni doktorum duphalac söyledi ama icmeyi düşünmüyorum bağırsak temmeliği yapıyor ve alışkanlık sıcak su oturuşu önermedi düşük olabilir diye. Kuru incir kayısı üzüm ılık su bol hareket sakin olmak ve düzgün nefes alıp verme biçimi ile wcde rahatlıyorum. ☺️
hasretakkus minigimankara6- benimde doğumdan sonra hemoroid ameliyatı olmam lazım süreç nasıldı işe yaradı mı peki ?
Ozlem2206 Hamileliğimin başından beri çekiyorum her gittiğimde ilaç istiyorum ama doktorum vermiyor sancı girip tuvalete çıkardığı için izin vermiyor doğal yöntemler deniyoruz en son magnezyum yazdı sanki o biraz iyi geldi 🥺
merakliblog ozlemylmz1 tam tersi o çekirdekler posa içeriği oluyor sindirim sistemini çalıştırıyor, beslenme uzmanıyım😂 tabi her besin herkeste aynı etki göstermeyebilir🌺
ozlemylmz1 Bende kabızlık giderici olarak aşure yapıp yiyorum anında etki ediyo buğday nohut fasulye bunlar zaten başlıca sindirime iyi geliyo bide şekerli suyu olunca yanındada incir üzüm mutlaka etki ediyor
minigimankara6- hasretakkus ben mecbur oldum 4 evre dışardaydı cok sancı ve ateş yapmıştı doktorum ameliyat dedi kabul ettik. 2 tane aldılar bir iç bir dış ben tekrarlarmı diye sordum bi insanda 3 tane hemoroid olabileceğini söyledi biri saat 3 biri 7 biri 11 yönünde. 2 si hastalıklı diğer sağlıklı dediler rahatmıyım evet ama şu döneme gelene kadar çok zor şeyler yaşadım benim dikişliydi hele o ilk dışkı yapmak allahım şifa ve sabır versin. Yani acilse yaptırın ama kücükse lazerlikle önlemini alsın diyorum herkes 🥲 ben bu hemoroidten ameliyat sonrasından çok çektim 🥲🥲 Allah yar ve yardımcınız olsun 💖🙏🏻
ozlemylmz1 merakliblog kişiden kişiye değişiyor demekki metabolizması yavaş olan kişilerde bence kabızlık yaşatıyo