Merhaba anneler, 27 haftalık gebeyim bugün lekelenmem oldu hemen doktoruma gittim kontrol etti, nstye bağladı, bebeğimde bi sorun yok şükür 🤲🏻 istiharat verdi. Neyden oldu anlamadım çok yordum kendimi sanırım🥺 çok ağladım, Allah hepimize kucağına almayı nasip etsin yavrularımızı🥺🌸