Dün kontrole gittim alttan muayene yaptılar önceki doğumumdan kalan açıklık varmış kendi açılma yok. Nstye bağladılar 1 kere 100lere çıktı sancım 15sn falan o seviyede kaldı. 4saat sonra çağırdılar 6 7saat sonra gittim yine alttan muayene yaptılar ve baya bi içeri doğru girdi sancımda 60larda 1kere çıktı. Yine eve döndüm 2 3gün sonra gelirsin dedi. Kafayı yicem artık alttan muayene hani doğumu tetiklerdi kaçıncı kez oluyorum gelen giden yokkk😅 benim gibi olanlar var mı tavsiyelerinize desteklerinize ihtiyacım var