2.5 yıldır evlıyım ve 2.5 yılın ardından vajinismusu gecen ay yenıp bu ay 5+5 hamile olduğumu oğrendım bu benım mucizem vajınısmus ile beraber 2 buçuk sene panik atak ve aksiyete ile mücadele ettım ilaçlar sayesinde ama ilaçları bıraktım hamile olduğumu oğrenınce çok korkuyorum şuan da benı doğum ve ölüm korkusu sarıyor benımle aynı durumda olan var mı ? Yine aynı şeyleri yaşamak istemıyorum ama bebegım içinde ilaç kullanmamalıyım nasıl başa çıkacagım? Kaygı stres korku heyecan hepsi bı arada şuan 😞☹️