Anneolmayolunda- Kızlar sabahta yazmıştım 2 cm ile eve göndermişti doktorum siklasinca gel demişti şuan evde yürüyüşle egzersizlerle bekliyorum sizlerden dua bekliyorum birazdan tekrar gideceğim dua edin ilerlemiş olsun sancim sıklaştı
Kbra240 Anneolmayolunda- inşallah sağ sağlim alırsın kucağına canım sana kolaylıklar diliyorum Bi avazda çıkar gelir bebis inşallah ❤
Melikee7 Anneolmayolunda- sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize inşallah. bende 4 cm ile sancı gelmesini bekliyorum 🙏🏻
Anneolmayolunda- Kbra240 Allah razı olsun canım doğurdum şükür darısı tüm bekleyenlerin başına olsun inşallah
Anneolmayolunda- Melikee7 Allahım kolaylık versin siz ne yaptınız inşallah sağ salim doğmuştur bebeğiniz
Melikee7 Anneolmayolunda- cuma günü mecburi sezeryane alındım canım. Çok sancı çektim bebek kanala inemedi. Senin de bebişin hayırlı olsun , Allah analı babalı büyütsün ☺️
Anneolmayolunda- Melikee7 yaaa sizede hayırlı uğurlu olsun önemli olan ikinizinde sağlıklı olması çok teşekkür ederim bende cuma günü gece doğurdum normal oldu şükür ama çok zorladı