Merhaba arkadaşlar. 10+5 haftalik hamileyim. 2 hafta omce kontrole gitmistik kahverengi akıntı olduğu icin doktor hersey yolunda yerleşmeye bağlı bi kanama alanı var demişti. Zaten sabah akşam progestan kullanıyorum. 1 hafta sonra bitti kahverengi akıntı. 1 haftadır yoktu. Şimdi az önce baktım çok açııkkk pembe gibi bir akıntı vardı bu ne şimdi böyle 🥺